Джерело: ҐРУНТ
🎙 Якось наша класна керівниця запитала: “ребята, в какой стране мы живем?”. Це був дев’ятий клас, ми не знали, що відповісти — правду чи те, що треба. Я була бунтаркою, тому сказала: “живемо в Україні”. Вчителька тоді попередила, щоб ми нікому такого не казали – будуть проблеми,
— пригадує про школу Ліза, яка виїхала з тимчасово окупованого Луганська півтора роки тому.
Росіянам відтяти землі мало. Сили і примусу, щоб утримати їх, не досить. Тож після окупації земель іде хвиля окупації мізків, насамперед — дитячих. Ворог не шкодує часу, сил і грошей на намагання стерти ідентичність українських дітей.
Ми поспілкувались із представниками громадського сектору, з людьми, які закінчили школу в окупованих Криму й Луганську, і з учителями, які пройшли через окупацію, про намагання загарбників зробити з наших дітей росіян і про шанси зберегти ідентичність цих дітей.
https://grnt.media/special-project/nashi-lyudy-osvita-dity/
Іконостас Путіна, листи «героям СВО» і лекції про «возз’єднання». Як окупанти змінюють свідомість дітей і використовують знання… – ҐРУНТ
Експерти попереджають, що ми можемо втратити ціле покоління дітей, вихованих російською школою в окупації. У маріупольській школі №5 російські загарбники відкрили черговий музей. Під написом «Они сражались за Родину» —…